Upravni akt, katerega odpravo je revidentka zahtevala s tožbo, že v času vložitve tožbe očitno ni več posegal v revidentkino pravico ali v njeno neposredno, na zakon oprto osebno korist. Revidentka je namreč z izpodbojno tožbo zahtevala (v relevantnem delu) odpravo sklepa o izvršbi, čeprav je bila izvršba (med strankama nesporno že pred vložitvijo tožbe) ustavljena ravno iz razlogov, s katerimi je v tožbi utemeljevala odpravo sklepa.
|
Davčna napoved, vložena na podlagi samoprijave v skladu z določbo 63. člena ZDavP-2, se vsebinsko v ničemer ne razlikuje od pravočasno vložene davčne napovedi.
|
Dopolnitev z novimi poglavji o plačevanju prispevkov iz drugih pravnih razmerij v povezavi z določbami Uredbe (ES) 883 in pri prejemkih, povezanih s tretjimi državami, ki niso članice EU.
Dohodki iz drugega pogodbenega razmerja (4. izdaja) > spremembe so označene z rdečo barvo
Arhiv sprememb
|
Stroške za prevoz in prehrano ter olajšavo za čezmejne delovne migrante je tožeča stranka po (neprerekanih) podatkih spisov uveljavljala šele v pritožbi zoper izpodbijano odmerno odločbo, torej šele v pritožbi zoper v ponovljenem postopku odločanja izdano odmerno odločbo. To pomeni, da v obravnavani zadevi vprašanje pravočasnosti vložitve davčne napovedi in vprašanje izračuna davčne osnove za odmero dohodnine ter v tej zvezi vprašanje pravočasnosti uveljavljanja olajšave za vzdrževane družinske člane, ne glede na določbo drugega odstavka 271. člena v zvezi z šestim odstavkom 267. člena ZDavP-2, ne pride v poštev.
|
Tožeča stranka je napoved za odmero dohodnine za leto 2014 vložila dne 29. 9. 2015 kot napoved v obliki samoprijave po 63. členu ZDavP-2 in v njej uveljavljala znižanje davčne osnove z upoštevanjem stroškov prehrane, prevoza na delo in olajšavo za čezmejne delovne migrante, v pritožbi zoper odmerno odločbo pa je uveljavljala tudi olajšavo za vzdrževane družinske člane. Glede na stališče davčnega organa, da je zavezanec z vložitvijo napovedi na podlagi samoprijave prekludiran glede uveljavljanja stroškov dela in davčnih olajšav, tožena stranka v postopku ni ugotavljala ali in v kakšni višini je znižanje davčne osnove utemeljeno. Zato je izpodbijana odločba brez upoštevanja stroškov in olajšav, nepravilna in nezakonita.
|
Na Letališču Jožeta Pučnika Ljubljana so uslužbenci Finančne uprave RS (FURS) in policije v soboto zvečer obravnavali tujca, ki je z letalom pripotoval iz tujine, v prtljagi pa je prenašal več 100 zavitkov oziroma preko 24 kg prepovedane droge Khat. Osumljenec je bil za dejanje kazensko ovaden in je v priporu. Uslužbenci FURS so v soboto, 27. 1. 2018 zvečer, v rutinski carinski kontroli obravnavali 21-letnega državljana Ukrajine, ki je z letalom pripotoval iz tujine. Tujec je v postopku trdil, da v zaprti prtljagi prenaša oblačila, pri pregledu pa se je izkazalo, da je v dveh kovčkih prenašal več kot 400 zavitkov oziroma preko 24 kg prepovedane droge Khat. O najdbi so zato obvestili policiste, ki so prevzeli blago in potnika v nadaljnjo obravnavo. Tujec je utemeljeno osumljen kaznivega dejanja neupravičene proizvodnje in prometa s prepovedanimi drogami, nedovoljenimi snovmi v športu in predhodnimi sestavinami za izdelavo prepovedanih drog, ki se kaznuje z zaporom od enega do desetih let. Zaradi kaznivega dejanja je bil pridržan, v kriminalistični preiskavi, ki so jo vodili kriminalisti kranjskega sektorja kriminalistične policije v sodelovanju s policisti na Brniku, pa je bil včeraj s kazensko ovadbo priveden še k pristojnemu preiskovalnemu sodniku, ki je zanj odredil pripor. Droga Khat je na seznamu prepovedanih drog razvrščena v I. skupino. V tej skupini so po Zakonu o proizvodnji in prometu s prepovedanimi drogami rastline in substance, ki so zelo nevarne za zdravje ljudi zaradi hudih posledic, ki jih lahko povzroči njihova zloraba in se ne uporabljajo v medicini. Dva podobna zasega večje količine te droge sta bila opravljena tudi januarja leta 2015, ko je bilo v dveh postopkih skupno zasežene okoli 70 kg te droge.
|
- Vprašanje 8: Službena pot ali napotitev na delo v tujino
- Vprašanje 25: Uveljavljanje oprostitve za zaposlitve starejše osebe po ZIUPTD in upoštevanje 39. člena ZUTD
Dohodek iz delovnega razmerja (1. izdaja)
|
Prodaja plovil brez promocije ne bi bila mogoča ali pa bi bila bistveno otežena, zato imajo promocijski stroški neposredno in takojšnjo povezavo s celotno gospodarsko dejavnostjo davčnega zavezanca. Dejavnosti promocije, če iz okoliščin konkretnega primera izhaja, da je ta dejansko namenjena omogočanju oziroma pospeševanju nadaljnje prodaje, tako ni mogoče šteti kot samostojno dejavnost v smislu 66. člena ZDDV-1, ampak kot dejavnost, ki jo zavezanec (prodajalec) izvaja kot del svoje gospodarske dejavnosti nadaljnje prodaje plovil.Za obstoj zlorabe na davčnem področju po četrtem odstavku 74. člena ZDavP-2 morata biti podana tako objektivni kot subjektivni element. Za obstoj objektivnega elementa mora iz vseh objektivnih okoliščin izhajati, da čeprav so bili spoštovani vsi formalni pogoji, določeni v posameznem predpisu, ki ga pri sklepanju pravnih poslov uporabi davčni zavezanec, cilj, ki mu ta predpis sledi, ni bil dosežen. Za obstoj subjektivnega...
|
|
Za davčno leto 2017 Za pripravo in oddajo obračunov DOD-DDPO in DDD-DDD za davčna obdobja do 31. 12. 2017, oziroma za poslovna obdobja 2017/2018 se, enako kot v preteklih letih, uporabljata aplikaciji Silvester Pelias in Silvester Fineus. Nova verzija aplikacije Silvester Pelias za leto 2017 bo na voljo predvidoma 10. januarja 2018, za pripravo obračuna DDD-DDD se za leto 2017 uporablja obstoječa verzija programa Silvester Fineus.
Za davčno leto 2018
Za pripravo in oddajo obračunov DOD-DDPO in DDD-DDD, ki se nanašajo na davčna obdobja od 1. 1. 2018 dalje, je od danes, 26. 1. 2018, na eDavkih na voljo nova programska podpora. Za davčno leto 2018 oddaja obračunov z uporabo aplikacij Silvester Pelias in Silvester Fineus ni več mogoča.
Kako oddati obračun DDD-DDD (Doh-Dej) in Dod-DDPO za davčno obdobje 2017 si lahko pogledate v videu ali pa odgovor na vprašanje poiščete med pogostimi vprašanji .
Tehnična podpora eDavki.
|
Okrožno sodišče v Kopru je plačilni nalog opremilo s potrdilom o izvršljivosti, kar pomeni, da je veljavni izvršilni naslov, na podlagi katerega je tožena stranka tudi izdala izpodbijani sklep o davčni izvršbi.
|
Tožeča stranka s tem, ko trdi, da dela tako določenega območja ne more uporabljati, oziroma da gre za območje, na katerem je infrastruktura lokalnega pomena, za katero se ne plačuje vodno povračilo, dejansko oporeka vsebini delnega vodnega dovoljenja. To pa vodi sodišče do zaključka, da bi morala tožeča stranka vprašanje zatrjevane nezmožnosti (oziroma omejene možnosti) uporabe urejati preko občine. kot nosilke vodnega dovoljenja v okviru postopka izdaje delnega vodnega dovoljenja, oziroma zaprositi za njegovo spremembo, nikakor pa se s tem ne more izogniti odmeri vodnega povračila.
Tožena stranka pa ni pojasnila, zakaj je prišlo v Sklepu o določitvi cene za osnove vodnih povračil za rabo vode, naplavin in vodnih zemljišč za leto 2010 do razlik med zavezanci glede na različno velikost pristanišč.
|
Tožeča stranka s tem, ko trdi, da dela tako določenega območja ne more uporabljati, oziroma da gre za območje, na katerem je infrastruktura lokalnega pomena, za katero se ne plačuje vodno povračilo, dejansko oporeka vsebini delnega vodnega dovoljenja. To pa vodi sodišče do zaključka, da bi morala tožeča stranka vprašanje zatrjevane nezmožnosti (oziroma omejene možnosti) uporabe urejati preko Občine ... kot nosilke vodnega dovoljenja v okviru postopka izdaje delnega vodnega dovoljenja, oziroma zaprositi za njegovo spremembo, nikakor pa se s tem ne more izogniti odmeri vodnega povračila.
Tožena stranka pa ni pojasnila, zakaj je prišlo v Sklepu o določitvi cene za osnove vodnih povračil za rabo vode, naplavin in vodnih zemljišč za leto 2010 do razlik med zavezanci glede na različno velikost pristanišč in v Sklepu 2011 še dodatno do razlik glede na namembnost pristanišč.
|
Sodišče razume Izvedbeno uredbo tako, da le-ta v 599. členu določa izjemo od splošnih pogojev za odobritev popolne oprostitve iz predhodnega, 588. člena, in sicer konkretno od tistega iz točke (b) prvega odstavka, ki pogojuje oprostitev z uporabo prevoznega sredstva s strani osebe s sedežem zunaj območja Skupnosti, ter na ta način omogoča popolno oprostitev tudi v primeru, ko gre za uporabo prevoznega sredstva s strani osebe, ki ima sedež na carinskem območju Skupnosti. To pa pomeni, da v primeru komercialne uporabe prevoznega sredstva na carinskem območju Skupnosti tudi za osebe, ki imajo sedež na carinskem območju Skupnosti oziroma v primerih, ki jih določa 559. člen Izvedbene uredbe, veljata za oprostitev (preostala) splošna pogoja iz 588. člena in s tem tudi omejitev, ki jo vsebuje točka (c) prvega odstavka tega člena, to je, da se prevozno sredstvo, ki je v režimu začasnega uvoza, uporablja izključno za prevoz, ki se začne ali konča zunaj carinskega območja...
|
|
|
|
Seznam EE-opreme vključuje tarifne oznake Kombinirane nomenklature, kamor se posamezni proizvodi EE-opreme razvrščajo v skladu s carinskimi predpisi, in razredi EE-opreme, v katere se uvršča odpadna EE-oprema v skladu s predpisom, ki ureja ravnanje z odpadno električno in elektronsko opremo. Zaradi izboljšanja uvrščanja blaga v Kombinirano nomenklaturo se vsako leto (praviloma v zadnji četrtini leta) v Uradnem listu Evropske unije objavi Izvedbena uredba Komisije (EU) o spremembi Priloge I k Uredbi Sveta (EGS) št. 2658/87 o tarifni in statistični nomenklaturi ter skupni carinski tarifi, ki je v celoti zavezujoča in se neposredno uporablja v vseh državah članicah. Novosti pričnejo veljati prvi dan v naslednjem letu. Spremembe so lahko različne, in sicer se lahko tarifne oznake popolnoma brišejo, lahko so na novo dodane, obstoječe se lahko spremenijo v drugo tarifno oznako ali pa se delijo na več tarifnih oznak ali pa se več tarifnih oznak na primer združi v eno tarifno oznako. V prejšnjih letih je nastopilo kar nekaj sprememb na področju tarifnih oznak iz aktualnega seznama EE-opreme iz leta 2012 in so nekateri proizvodi iz tega seznama EE-opreme sedaj uvrščeni v drugo tarifno oznako, kar pa ne pomeni, da za te proizvode sedaj ni potrebno obračunavati in plačevati okoljsko dajatev. Navedeno namreč pomeni, da je treba za tak proizvod EE-opreme obračunati okoljsko dajatev in na obračunskem obrazcu okoljske dajatve vpisati tarifno oznako, objavljeno na seznamu EE-opreme.
|
|
|