|
|
|
|
Od leta 2015 dalje so najnižje osnove za plačilo prispevkov za socialno varnost za zavarovance iz delovnega razmerja vezane na znesek zadnje znane povprečne letne plače v RS, preračunane na mesec. Najnižjo osnovo za plačilo prispevkov za socialno varnost določa četrti odstavek 144. člena ZPIZ-2. Za izplačila od 1. 1. do vključno 28. 2. se za izračun minimalne osnove za zavarovance iz delovnega razmerja uporablja znesek povprečne plače predpreteklega leta, za izplačila od 1. 3. dalje pa znesek povprečne plače preteklega leta. Najnižja osnova za obračun prispevkov za socialno varnost za osebe v delovnem razmerju, za izplačila od 1. 3. 2021 do 28. 2. 2023 znaša 1.181,75 eur (60 % povprečne letne plače zaposlenih v RS, preračunane na mesec, ki za leto 2021 znaša 1.969,59 eur).
|
Od leta 2015 dalje so najnižje osnove za plačilo prispevkov za socialno varnost za zavarovance iz delovnega razmerja vezane na znesek zadnje znane povprečne letne plače v RS, preračunane na mesec. Najnižjo osnovo za plačilo prispevkov za socialno varnost določa četrti odstavek 144. člena ZPIZ-2. Za izplačila od 1. 1. do vključno 28. 2. se za izračun minimalne osnove za zavarovance iz delovnega razmerja uporablja znesek povprečne plače predpreteklega leta, za izplačila od 1. 3. dalje pa znesek povprečne plače preteklega leta. Najnižja osnova za obračun prispevkov za socialno varnost za osebe v delovnem razmerju, za izplačila od 1. 3. 2021 do 28. 2. 2023 znaša 1.181,75 eur (60 % povprečne letne plače zaposlenih v RS, preračunane na mesec, ki za leto 2021 znaša 1.969,59 eur).
|
Od leta 2015 dalje so najnižje osnove za plačilo prispevkov za socialno varnost za zavarovance iz delovnega razmerja vezane na znesek zadnje znane povprečne letne plače v RS, preračunane na mesec. Najnižjo osnovo za plačilo prispevkov za socialno varnost določa četrti odstavek 144. člena ZPIZ-2. Za izplačila od 1. 1. do vključno 28. 2. se za izračun minimalne osnove za zavarovance iz delovnega razmerja uporablja znesek povprečne plače predpreteklega leta, za izplačila od 1. 3. dalje pa znesek povprečne plače preteklega leta. Najnižja osnova za obračun prispevkov za socialno varnost za osebe v delovnem razmerju, za izplačila od 1. 3. 2021 do 28. 2. 2023 znaša 1.181,75 eur (60 % povprečne letne plače zaposlenih v RS, preračunane na mesec, ki za leto 2021 znaša 1.969,59 eur).
|
Od leta 2015 dalje so najnižje osnove za plačilo prispevkov za socialno varnost za zavarovance iz delovnega razmerja vezane na znesek zadnje znane povprečne letne plače v RS, preračunane na mesec. Najnižjo osnovo za plačilo prispevkov za socialno varnost določa četrti odstavek 144. člena ZPIZ-2. Za izplačila od 1. 1. do vključno 28. 2. se za izračun minimalne osnove za zavarovance iz delovnega razmerja uporablja znesek povprečne plače predpreteklega leta, za izplačila od 1. 3. dalje pa znesek povprečne plače preteklega leta. Najnižja osnova za obračun prispevkov za socialno varnost za osebe v delovnem razmerju, za izplačila od 1. 3. 2021 do 28. 2. 2023 znaša 1.181,75 eur (60 % povprečne letne plače zaposlenih v RS, preračunane na mesec, ki za leto 2021 znaša 1.969,59 eur).
|
Od leta 2015 dalje so najnižje osnove za plačilo prispevkov za socialno varnost za zavarovance iz delovnega razmerja vezane na znesek zadnje znane povprečne letne plače v RS, preračunane na mesec. Najnižjo osnovo za plačilo prispevkov za socialno varnost določa četrti odstavek 144. člena ZPIZ-2. Za izplačila od 1. 1. do vključno 28. 2. se za izračun minimalne osnove za zavarovance iz delovnega razmerja uporablja znesek povprečne plače predpreteklega leta, za izplačila od 1. 3. dalje pa znesek povprečne plače preteklega leta. Najnižja osnova za obračun prispevkov za socialno varnost za osebe v delovnem razmerju, za izplačila od 1. 3. 2021 do 28. 2. 2023 znaša 1.181,75 eur (60 % povprečne letne plače zaposlenih v RS, preračunane na mesec, ki za leto 2021 znaša 1.969,59 eur).
|
Od leta 2015 dalje so najnižje osnove za plačilo prispevkov za socialno varnost za zavarovance iz delovnega razmerja vezane na znesek zadnje znane povprečne letne plače v RS, preračunane na mesec. Najnižjo osnovo za plačilo prispevkov za socialno varnost določa četrti odstavek 144. člena ZPIZ-2. Za izplačila od 1. 1. do vključno 28. 2. se za izračun minimalne osnove za zavarovance iz delovnega razmerja uporablja znesek povprečne plače predpreteklega leta, za izplačila od 1. 3. dalje pa znesek povprečne plače preteklega leta. Najnižja osnova za obračun prispevkov za socialno varnost za osebe v delovnem razmerju, za izplačila od 1. 3. 2021 do 28. 2. 2023 znaša 1.181,75 eur (60 % povprečne letne plače zaposlenih v RS, preračunane na mesec, ki za leto 2021 znaša 1.969,59 eur).
|
Obveščamo vas, da je bilo v Uradnem listu EU L 421, z dne 23. 2. 2022, objavljenih več uredb (EU) , ki se nanašajo na spremembe Uredbe Sveta (EU) št. 269/2014 z dne 17. marca 2014 o omejevalnih ukrepih v zvezi z dejanji, ki spodkopavajo ali ogrožajo ozemeljsko nedotakljivost, suverenost in neodvisnost Ukrajin ter Uredbe Sveta (EU) št. 833/2014 o omejevalnih ukrepih zaradi delovanja Rusije, ki povzroča destabilizacijo razmer v Ukrajini. Vse subjekte, ki poslujejo z Ukrajino in Rusijo, pozivamo, da spremljajo sprejete spremembe, še posebej tiste, ki se nanašajo na uvoz in izvoz blaga iz teritorijev, ki so pod nadzorom nevladnih organov (regiji Lugansk in Doneck na vzhodu Ukrajine).
|
Obveščamo vas, da je bilo v Uradnem listu EU L 421, z dne 23. 2. 2022, objavljenih več uredb (EU) , ki se nanašajo na spremembe Uredbe Sveta (EU) št. 269/2014 z dne 17. marca 2014 o omejevalnih ukrepih v zvezi z dejanji, ki spodkopavajo ali ogrožajo ozemeljsko nedotakljivost, suverenost in neodvisnost Ukrajin ter Uredbe Sveta (EU) št. 833/2014 o omejevalnih ukrepih zaradi delovanja Rusije, ki povzroča destabilizacijo razmer v Ukrajini. Vse subjekte, ki poslujejo z Ukrajino in Rusijo, pozivamo, da spremljajo sprejete spremembe, še posebej tiste, ki se nanašajo na uvoz in izvoz blaga iz teritorijev, ki so pod nadzorom nevladnih organov (regiji Lugansk in Doneck na vzhodu Ukrajine).
|
Obveščamo vas, da je bilo v Uradnem listu EU L 421, z dne 23. 2. 2022, objavljenih več uredb (EU) , ki se nanašajo na spremembe Uredbe Sveta (EU) št. 269/2014 z dne 17. marca 2014 o omejevalnih ukrepih v zvezi z dejanji, ki spodkopavajo ali ogrožajo ozemeljsko nedotakljivost, suverenost in neodvisnost Ukrajin ter Uredbe Sveta (EU) št. 833/2014 o omejevalnih ukrepih zaradi delovanja Rusije, ki povzroča destabilizacijo razmer v Ukrajini. Vse subjekte, ki poslujejo z Ukrajino in Rusijo, pozivamo, da spremljajo sprejete spremembe, še posebej tiste, ki se nanašajo na uvoz in izvoz blaga iz teritorijev, ki so pod nadzorom nevladnih organov (regiji Lugansk in Doneck na vzhodu Ukrajine).
|
Obveščamo vas, da je bilo v Uradnem listu EU L 421, z dne 23. 2. 2022, objavljenih več uredb (EU) , ki se nanašajo na spremembe Uredbe Sveta (EU) št. 269/2014 z dne 17. marca 2014 o omejevalnih ukrepih v zvezi z dejanji, ki spodkopavajo ali ogrožajo ozemeljsko nedotakljivost, suverenost in neodvisnost Ukrajin ter Uredbe Sveta (EU) št. 833/2014 o omejevalnih ukrepih zaradi delovanja Rusije, ki povzroča destabilizacijo razmer v Ukrajini. Vse subjekte, ki poslujejo z Ukrajino in Rusijo, pozivamo, da spremljajo sprejete spremembe, še posebej tiste, ki se nanašajo na uvoz in izvoz blaga iz teritorijev, ki so pod nadzorom nevladnih organov (regiji Lugansk in Doneck na vzhodu Ukrajine).
|
Obveščamo vas, da je bilo v Uradnem listu EU L 421, z dne 23. 2. 2022, objavljenih več uredb (EU) , ki se nanašajo na spremembe Uredbe Sveta (EU) št. 269/2014 z dne 17. marca 2014 o omejevalnih ukrepih v zvezi z dejanji, ki spodkopavajo ali ogrožajo ozemeljsko nedotakljivost, suverenost in neodvisnost Ukrajin ter Uredbe Sveta (EU) št. 833/2014 o omejevalnih ukrepih zaradi delovanja Rusije, ki povzroča destabilizacijo razmer v Ukrajini. Vse subjekte, ki poslujejo z Ukrajino in Rusijo, pozivamo, da spremljajo sprejete spremembe, še posebej tiste, ki se nanašajo na uvoz in izvoz blaga iz teritorijev, ki so pod nadzorom nevladnih organov (regiji Lugansk in Doneck na vzhodu Ukrajine).
|
Obveščamo vas, da je bilo v Uradnem listu EU L 421, z dne 23. 2. 2022, objavljenih več uredb (EU) , ki se nanašajo na spremembe Uredbe Sveta (EU) št. 269/2014 z dne 17. marca 2014 o omejevalnih ukrepih v zvezi z dejanji, ki spodkopavajo ali ogrožajo ozemeljsko nedotakljivost, suverenost in neodvisnost Ukrajin ter Uredbe Sveta (EU) št. 833/2014 o omejevalnih ukrepih zaradi delovanja Rusije, ki povzroča destabilizacijo razmer v Ukrajini. Vse subjekte, ki poslujejo z Ukrajino in Rusijo, pozivamo, da spremljajo sprejete spremembe, še posebej tiste, ki se nanašajo na uvoz in izvoz blaga iz teritorijev, ki so pod nadzorom nevladnih organov (regiji Lugansk in Doneck na vzhodu Ukrajine).
|
Obveščamo vas, da je bilo v Uradnem listu EU C 87I, z dne 23. 2. 2022, objavljeno obvestilo uvoznikom, s katerim Evropska komisija obvešča uvoznike, da za blago, proizvedeno na območjih ukrajinskih regij Doneck in Lugansk, ki niso pod vladnim nadzorom, ali izvoženo s teh območij, niso izpolnjeni potrebni pogoji, da bi lahko carinski organi Ukrajine učinkovito upravljali in nadzirali preferencialno tarifno obravnavo, določeno v Sporazumu o pridružitvi med EU in Ukrajino. Zato se gospodarskim subjektom iz EU svetuje, da ne zahtevajo preferencialne obravnave za uvoz v EU za nobeno blago, proizvedeno na območjih ukrajinskih regij Doneck in Lugansk, ki niso pod vladnim nadzorom, ali izvoženo s teh območij, saj sprostitev tega blaga v prosti promet v EU povzroči carinski dolg od datuma objave tega obvestila.
|
Obveščamo vas, da je bilo v Uradnem listu EU C 87I, z dne 23. 2. 2022, objavljeno obvestilo uvoznikom, s katerim Evropska komisija obvešča uvoznike, da za blago, proizvedeno na območjih ukrajinskih regij Doneck in Lugansk, ki niso pod vladnim nadzorom, ali izvoženo s teh območij, niso izpolnjeni potrebni pogoji, da bi lahko carinski organi Ukrajine učinkovito upravljali in nadzirali preferencialno tarifno obravnavo, določeno v Sporazumu o pridružitvi med EU in Ukrajino. Zato se gospodarskim subjektom iz EU svetuje, da ne zahtevajo preferencialne obravnave za uvoz v EU za nobeno blago, proizvedeno na območjih ukrajinskih regij Doneck in Lugansk, ki niso pod vladnim nadzorom, ali izvoženo s teh območij, saj sprostitev tega blaga v prosti promet v EU povzroči carinski dolg od datuma objave tega obvestila.
|
Obveščamo vas, da je bilo v Uradnem listu EU C 87I, z dne 23. 2. 2022, objavljeno obvestilo uvoznikom, s katerim Evropska komisija obvešča uvoznike, da za blago, proizvedeno na območjih ukrajinskih regij Doneck in Lugansk, ki niso pod vladnim nadzorom, ali izvoženo s teh območij, niso izpolnjeni potrebni pogoji, da bi lahko carinski organi Ukrajine učinkovito upravljali in nadzirali preferencialno tarifno obravnavo, določeno v Sporazumu o pridružitvi med EU in Ukrajino. Zato se gospodarskim subjektom iz EU svetuje, da ne zahtevajo preferencialne obravnave za uvoz v EU za nobeno blago, proizvedeno na območjih ukrajinskih regij Doneck in Lugansk, ki niso pod vladnim nadzorom, ali izvoženo s teh območij, saj sprostitev tega blaga v prosti promet v EU povzroči carinski dolg od datuma objave tega obvestila.
|
Obveščamo vas, da je bilo v Uradnem listu EU C 87I, z dne 23. 2. 2022, objavljeno obvestilo uvoznikom, s katerim Evropska komisija obvešča uvoznike, da za blago, proizvedeno na območjih ukrajinskih regij Doneck in Lugansk, ki niso pod vladnim nadzorom, ali izvoženo s teh območij, niso izpolnjeni potrebni pogoji, da bi lahko carinski organi Ukrajine učinkovito upravljali in nadzirali preferencialno tarifno obravnavo, določeno v Sporazumu o pridružitvi med EU in Ukrajino. Zato se gospodarskim subjektom iz EU svetuje, da ne zahtevajo preferencialne obravnave za uvoz v EU za nobeno blago, proizvedeno na območjih ukrajinskih regij Doneck in Lugansk, ki niso pod vladnim nadzorom, ali izvoženo s teh območij, saj sprostitev tega blaga v prosti promet v EU povzroči carinski dolg od datuma objave tega obvestila.
|