Išči

Pravice plačnikov davkov v Sloveniji - TAXPAYERS RIGHTS in SLOVENIA

Spoštovani, vse pravice plačnikov davkov, kot so opisane v tem prispevku, so opredeljene v Ustavi Republike Slovenije (in Listini EU o temeljnih pravicah, Evropski konvenciji za človekove pravice ipd.). Slovenija nima uvedenega Kodeksa pravic plačnikov davkov (in določene pravice udejanja pomanjkljivo), zato je sistematika PPD na našem spletnem mestu urejena po kanadskem modelu. Zato (ker imamo težave na nivoju zakonov in na nivoju izvjanja zakonov) lahko določene pravice (npr. p. do zasebnosti) udejanjamo zgolj na podlagi vložitve pravnih sredstev.

Link: KODEKS ZA PRAVICE PLAČNIKOV DAVKOV ZDSS, ki ga je sprejela Zbornica davčnih svetovalcev Slovenije
s ciljem spodbujanja odločevalcev pri nas, da zberejo pogum in uvedejo Kodeks - tudi za slovenske plačnike davkov.

 

Za funkcionalnost strani
uporabljamo piškotke,
ki ne hranijo osebnih podatkov.

Nekateri piškotki so bili
morda že servirani
v skladu z zakonodajo.

Z nadaljevanjem obiska strani soglašaš z njihovo uporabo.
Želim več informacij
Vlada določila besedilo predloga Zakona o spremembah in dopolnitvah Zakona o preprečevanju pranja denarja in financiranja terorizma
Anonym

Vlada določila besedilo predloga Zakona o spremembah in dopolnitvah Zakona o preprečevanju pranja denarja in financiranja terorizma

Ljubljana, 12. december 2013 – Vlada Republike Slovenije je na današnji redni seji določila besedilo predloga Zakona o spremembah in dopolnitvah Zakona o preprečevanju pranja denarja in financiranja terorizma.

Izkušnje Urada RS za preprečevanje pranja denarja pri obravnavanju konkretnih zadev s področja sumljivih transakcij so pokazale, da gotovinske transakcije predstavljajo povečano tveganje za pranje denarja in financiranje terorizma. Na Uradu tako v zadnjih nekaj letih ugotavljamo trend naraščanja števila sporočenih sumljivih transakcij, ki jih Uradu sporočajo finančne institucije in ki se nanašajo na dvige in pologe gotovine. Po opravljenih analizah teh sumljivih transakcij vse pogosteje ugotavljamo razloge za sum storitve kaznivega dejanja pranja denarja ali drugih kaznivih dejanj povezanih z gotovinskimi transakcijami.

 

Obveznost izvršitve plačila nad 5.000 evrov preko nadzorovanih kreditnih in finančnih institucij, bo omogočila boljši pregled nad tokovi denarnih sredstev posameznega poslovnega subjekta, s čimer se brez dvoma dodatno utrdi možnost učinkovitega izvajanja pooblastil Urada in drugih pristojnih organov v zvezi s preiskovanjem kaznivih dejanj pranja denarja in financiranja terorizma, ne nazadnje pa tudi iskanjem izvora protipravno pridobljene premoženjske koristi ter možnostjo njenega kasnejšega zasega ali odvzema.

 

Znesek 5.000 evrov je namreč še zmeraj dovolj visok, da omogoča nemoteno gotovinsko poslovanje v primeru običajnih poslov, ki so tudi najbolj pogosti pri poslovanju prebivalstva (nakup osnovnih življenjskih potrebščin, vključno s tehničnim in podobnim blagom ter plačila storitev kot so odvetniške, notarske, davčne, zdravstvene, svetovalne in druge storitve). V kolikor pa bo znesek za prodano blago ali opravljeno storitev presegal  5.000 evrov,  se bo v skladu s predlogom zakona zahtevalo plačilo preko transakcijskega oziroma plačilnega računa.

 

več o tem

Print
2895
Please login or register to post comments.
Please edit and save settings.