Išči

Pravice plačnikov davkov v Sloveniji - TAXPAYERS RIGHTS in SLOVENIA

Spoštovani, vse pravice plačnikov davkov, kot so opisane v tem prispevku, so opredeljene v Ustavi Republike Slovenije (in Listini EU o temeljnih pravicah, Evropski konvenciji za človekove pravice ipd.). Slovenija nima uvedenega Kodeksa pravic plačnikov davkov (in določene pravice udejanja pomanjkljivo), zato je sistematika PPD na našem spletnem mestu urejena po kanadskem modelu. Zato (ker imamo težave na nivoju zakonov in na nivoju izvjanja zakonov) lahko določene pravice (npr. p. do zasebnosti) udejanjamo zgolj na podlagi vložitve pravnih sredstev.

Link: KODEKS ZA PRAVICE PLAČNIKOV DAVKOV ZDSS, ki ga je sprejela Zbornica davčnih svetovalcev Slovenije
s ciljem spodbujanja odločevalcev pri nas, da zberejo pogum in uvedejo Kodeks - tudi za slovenske plačnike davkov.

 

Za funkcionalnost strani
uporabljamo piškotke,
ki ne hranijo osebnih podatkov.

Nekateri piškotki so bili
morda že servirani
v skladu z zakonodajo.

Z nadaljevanjem obiska strani soglašaš z njihovo uporabo.
Želim več informacij
VABILO ZA SODELOVANJE v projektu 004MMP: Svetovanje in izdelava postopkov dela v računovodstvu s ciljem zagotoviti KVALITETNE, CELOVITE, PRAVOČASNE informacije o javnih dajatvah - za stranke
Franc
/ Categories: Home oglaševanje

VABILO ZA SODELOVANJE v projektu 004MMP: Svetovanje in izdelava postopkov dela v računovodstvu s ciljem zagotoviti KVALITETNE, CELOVITE, PRAVOČASNE informacije o javnih dajatvah - za stranke

Produkt 004MMP: Izdelava Vprašalnika potreb stranke, kar je osnova za izdelavo ponudbe za vodenje poslovnih knjg in za kvalitetno izvedbostoritve računovodenja

1.Projekt 004MMP - opis:  

Cilj projekta je Izboljšanje procesov dela v podjetju, ki izvaja računojvodske storitve. Pomembno je definirati "produktov storitve" izvajalca na področju storitev računovodenja in zagotovitev notranjih kontrol za izboljšanje kakovosti izvedbe storitev. Ključno za izvedbo kvalitetne storitve pa je "popis potreb stranke" - že pred izdajo pondbe za vodenje poslovnih knjig. Cena izvedbe storitev računovodskega servisa mora biti povezana s potrebami stranke in s kvaliteto stroritev, kar pa je potrebno izvajati na podalgi uvedenih notranjih kontrol

NAMEN IN CILJI PROJEKTA:

1. Izvede se popis aktivnosti v posameznemu izvajalcu računovodskih storitev (glede na "vrsto" stranke) s ciljem postavitve CENIKA za storitve "servisa oz. produktov servisa", ki bo odražal dejansko izvedena dela v odvisnosti od "potreb stranke oz. podjetja". Cena je posledica opravljenega dela, ki pa je rezultat znanja, izkušenj in tehnične opremljenosti.

2. Izboljšanje notranjih kontrol s ciljem izboljšanja kvalitetnejših izdelkov servisa (računovodska poročila za podjetja, davčni obračuni itd.), ki zagotavlja izredno pomembno delo za slovenska podjetja.

KAJ BO ZAGOTOVIL projekt davčnim posrednikom-računovodskim servisom?  

Davčni posrednik bo:

  • izboljšal izdelave ponudb storitev izvajalcev računovodskih storitev (ter posledično bo servis dosegal pravične cene za opravljeno storitev) ter
  • projekt bo omogočil vključitev Svetovalcev (področja, ki so povezana z računovodenjem za podjetja in kjer izvajalec znanj ne poseduje") v delo Izvajalcev (servisev) na način, da Stranka (prejemnik storitev) pridobi PRAVOČASNO, KVALITETNO, CELOVITO informacijo s strani izvajalca računovodskih storitev oz. zunanjega Svetovalca.

PRODUKT PROJEKTA 

Prvi in najpomembnejši produkt projekta je sestava vprašalnikov za potrebe izdelave ANALIZE POTREB STRANK na področju izvajanja računovodskih storitev (tako za notranje računovodssta, kot tudi za zunanja računovodstva).

Drugi pomemben produkt projekta pa je povezava Izvajalcev in Svetovalcev na način, da skupaj zagotovijo najboljše storitve za stranke - slovenska podjetja!

 

Vabimo vse izvedence iz področja računovodenja in davčnega prava, da se "priključijo projektni skupini", ki razvija zgoraj navedeni produkt. 

Print
387
Please login or register to post comments.
Please edit and save settings.