PRIPOROČAMO»»»  


Išči

Nasveti-Modro poslovanje

Baza nasvetov svetovalcev Mreže modro poslovanje vsebuje konkretne rešitve, ki jih pripravljajo svetovalci za podjetja oz. podjetnike. Spodaj prikazujemo primere rešitev, ki smo jih pripravili za stranke v trenutku nastanka poslovnega dogodka. Nasvet je najprimernejši takrat, ko podjetje sklepa posle. Popravljanje napak je najdražje! Želite postaviti vprašanje svetovalcem MREŽE MODRO POSLOVANJE?   Potem kliknite tukaj in postavite vprašanje.  Postanite naš uporabnik in naročite se na enega izmed naših paketov storitev.


REŠITVE
četrtek, 26. december 2019 | 0

Poziv na predložitev poslovne dokumentacije je potrebno obravnavati kot uradno dejanje davčnega organa, namenjeno odmeri davka, ki je pretrgalo tek petletnega relativnega zastaralnega roka za zastaranje pravice do odmere DDV. Pravica do odbitka nastane, ko nastane obveznost za obračun davka, to je ob dobavi blaga (63. člen ZDDV-1 in 167. člen Direktive o DDV). Posledično lahko samo položaj, v...


torek, 24. december 2019 | 0

Plačnik davka v R Sloveniji ima pravico zahtevati, da se pred izdajo odločbe še enkrat preverijo vsi sklepi organa in sicer že pred izdajo odločbe. Po izdani odločbi mora davčni organ ponovno preveriti, ali so pritožbeni razlogi upravičeni s ciljem ,da odloži izvržbo, saj pri nas pritožba ne zadrži izvržbe.  Žal v Sloveniji 87. člen ZdavP-2, davčni organ ne izvaja...


torek, 24. december 2019 | 0

Finančna uprava ne sme izvajati ukrepov, ki bi znižala stroške izpolnjevanje obveznosti za mala podjetja.  Finančna uprava  mora izvajati ukrepov, ki bi malim plačnikom zagotovila znižanja administracije pri izpolnjevanju davčnih obveznosti) Finančna uprava mora zagotoviti ukrepe za zagotavljanja informiranja za MALE plačnike davkov. V Sloveniji navedena pravica ni...


torek, 24. december 2019 | 0

  V R Sloveniji, plačnik davkov nima pravice izbrati svojega zastopnika takoj, ko gre zadeva pred Upravno sodišče. Ureditev je v nasprotju s temeljnimi načeli oz. pravico do izbire osebe, ki zastopa plačnika davkov pri nas.  Prav tako Slovenija krši pravice stranke do informiranja (davčno svetovanje stranki predstavlja del pravice do informiranja) s tem, ko ne želi...


torek, 24. december 2019 | 0

  Gre za pravico, da ima PLAČNIK pravico vedeti, kaj določa zakon, oz. da je pravočasno opozorjen oz. informiran kdaj gre za IZOGIBANJE, ki ni dopustno. Ureditev po kateri davčni organ, ki izvaja 74. člen ZdavP-2 (ki domnevno ureja področje izogibanja davkov), krši navedeno pravice strank v Sloveniji, saj zakon ne določa nobenih jasnih okvirjev in zavezanec dejansko ne ve, kaj...


torek, 24. december 2019 | 0

Finančna uprava bi morala na letnem nivoju poročati o STANDARDIH delovanja (storitve FURS) in o tem poročati enkrat letno. Tako je določeno, primeroma, v pravilih, ki jih izvaja kanadska davčna uprava.   Kako razume pravico Kanada? Service standards are the basis of our performance management system and represent our public commitment to the level of service you can...


torek, 24. december 2019 | 0

Ta pravica pomeni, da bi morala Finančna uprava obravnavali vašo zahtevo npr. o ne-kaznovanju in stroškov obresti, če bi  Vam izvržba zaradi okoliščin, ki so izven vaše KONTROLE oz. nadzora, lahko povzročile nepopravljive  posledice. V Sloveniji nimamo neodvisnega organa, ki bi presojal zgornjo pravico. Organ mora upoštevati načelo ne bis in...


torek, 24. december 2019 | 0

V pravici 11.E (načelo, ki zavezuje davčno administracijo do odgovornega ravnanja) je zapisano, da je administracija odgovorna s tem, ko JASNO pojasni plačniku davka vse njegove pravice in obveznosti.  Prav tako se odgovorno ravnanje kaže v poročilih, ki bi jih morala administracija pošiljati v Državni zbor v obliki letnega poročanja, kjer bi morala biti navedeni standardi storitev...


torek, 24. december 2019 | 0

Kaj bi se moral zavezati davčni organ v demokratični državi, v zvezi s stroški postopka (spodnje je navedeno v KANADSKI davčni upravi) ? Zavedamo se, da moramo Vaš čas, trud in stroške zmanjšati, ko se boste morali uskladiti z davčno zakonodajo in zakonodajo, ki jo izvajamo. Hkrati imamo dolžnost varovanja davčne osnove SLOVENIJE z zagotavljanjem najvišje...


torek, 24. december 2019 | 0

Gre za pravico do "biti slišan" in zavezo davčnega organa, da lahko stranka v primeru, ko ne bo zadovoljna s storitvijo organa (napake organa, zavlačevanje zadeve, prejemanje nejasnih informacij. neprimerno obnašanje osebja ), poda PRITOŽBO. V primeru, če bi v Sloveniji uvedli KODEKS za pravice plačnikov davkov, bi od FURSA-a lahko pričakovali, da vas bo DAVČNI ORGAN, če...


RSS
12345678
DDV, DDPO, DOHODNINA, INŠŠEKCIJA, PRISPEVKI, SRS, MRS